Thinking of you...

"Sesungguhnya Allah telah membeli dari org2x mukmin,baik diri maupun harta mereka dgn memberikan syurga utk mereka.Mereka berperang utk jalan Allah sehingga mereka membunuh ataupun terbunuh."(9:111)

Thursday 3 February 2011

Doa Buat Pencinta












Ya Allah Jika aku jatuh cinta,
cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,
agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu...


Jika aku jatuh hati,
izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu,
agar tidak terjatuh aku dalam cinta nafsu,
Jika aku jatuh hati jagalah hatiku padanya,
agar tidak berpaling daripada hatiMu...


Jika aku rindu,
rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalan Mu...
Jika aku menikmati cinta kekasihMu,
janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat 
di sepertiga malam kepadaMu...
Jika aku jatuh hati pada kekasihMu,
jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjangnya 
menyeru manusia kepadaMu..


Ya Allah...jika kau halalkan aku merindui kekasihMu,
jangan biarkan aku melampaui batas
sehingga melupakan aku pada cinta hakiki 
dan rindu abadi hanya padaMu..
Aminn...




Thinking of You...

No comments:

Post a Comment